Sol Sol Sol !

Helt underbart med detta väder lär jag säga! Har suttit ute hela dagen i solen, så himla skönt.
Ska bli fantasktiskt med sommar nu känner jag, vore kul om man fick svar från sommarjobben man sökt någon gång med..

Hegen var jag och Robin till Gutten och grilla och sånt för han fyllt år. var mysigt de, trots att man var lite småseg och inte hälsan var på topp! När ska den här förkylningen släppa på riktigt då?, pendlar hela tiden, ena stunden mår jag bra sen nästa dag är jag sjuk igen, orkar inge mer nu!
Sover så himla dåligt nu med och vet inte vad de är, kan inte sova ordentligt. Ligger på ett stadie mellan vaken och sover hela tiden typ. Skit drygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0